Talán valamilyen formában mostanra már mindenki találkozott MrBeast nevével, aki az elmúlt évek során korunk egyik legfelkapottabb tartalomgyártójává nőtte ki magát. YouTube csatornája már több mint 234 millió feliratkozóval büszkélkedhet, egészen elképesztő számokat produkál, így annyira az sem meglepő, hogy éves szinten kétszer annyi pénzt keres, mint bármely más tartalomgyártó.
A 25 éves youtuber ráadásul továbbra is megállíthatatlanul menetel előre, erről árulkodik most a Puck News jelentése is, amiből kiderült, hogy MrBeast csapata egy streamingre szánt show ötletét pitchelte több platformnak is, melyek közül végül az Amazon repült rá a legnagyobb összeggel a koncepcióra.
Ezzel pedig MrBeast egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy egy nagyjából 100 millió dolláros szerződést írjon alá az Amazonnal, melynek értelmében egy versenyzős-vetélkedős showműsort gyártana nekik. Erről egyelőre további részleteket nem tudni, viszont mint kiderült, az első epizód a videós YouTube-csatornáján debütálna, majd ezt követően vándorolnának át az egyes részek a Prime Video kínálatába.
A streamingplatformok folyamatos vesztséges üzemelésének a tekintetében annyira nem meglepő, hogy nyitottak az ilyen és ehhez hasonló ötletekre, elvégre MrBeast műsora nem is kérdés, rengeteg új felhasználót csábítana a Prime Video felületére is, amivel talán sikerülne kicsit feltornázni a számokat.
Az értesülések alapján az üzlet azonban egylőre még nem végleges, így akár az is előfordulhat, hogy az egészből nem lesz semmi, de per pillanat erre nem sok esélyt látunk: MrBeastet világszerte imádják, milliók követik hétről hétre a tartalmait, szóval a műsor egy remek üzleti lehetőség lenne az Amazon számára.