Teljes lángon ég a Star Wars: Az utolsó Jedik marketingkampánya: taslit kapó porg és karakterbemutatkozás éppúgy részese, mint a film hossza, a Loopert jegyző Rian Johnson pedig sokak szerint egy olyan folytatást rendezett, amely túl fog tenni Az ébredő Erőn.
Hogy minőségben is lepipálja-e majd (bár ez magas labda az utálkozóknak), azt még korai lenne megjósolni, viszont bevételügyileg már könnyebben lehet tippelgetni.
A Deadline például arról számolt be, hogy a független elemzőik számításai szerint a Star Wars: Az utolsó Jedikre elképesztően sikeres rajt várhat, ez lehet a filmtörténelem negyedik olyan filmje, ami 200 millió dollárnál többel indított.
A csúcsot eddig a korábbi rész, Az ébredő Erő tartja 248 millió dolláros nyitánnyal, utána jön a Jurassic World (~208,8 millió dollárral), majd a Bosszúállók (207,4 millióval). Vannak olyan durvább becslések is, miszerint Az utolsó Jedik fellépdelhet akár a második helyre is.
Hazánkban december 14-én kerül a mozikba a legújabb Star Wars és biztosan nem fog érdektelenségbe fulladni a premier, a jegyelővétel legalábbis erre enged következtetni. Reméljük addig nem jön annyit tévés spot, amivel az egész filmet látjuk apró részletekben.