Október közepi bemutatója óta mindössze 28,1 millió dollárt szedett össze az ennek majd' négyszereséből, 100 millió dollárból forgatott Az utolsó párbaj. Pedig a Jean de Carrouges és Jacques Le Gris életre-halálra szóló összecsapásának, valamint Marguerite Carrouges megerőszakolásának történetét felelevenítő produkció olyan neveket vonultatott fel a főbb szerepekben, mint Matt Damon, Adam Driver, Jodie Comer és Ben Affleck.
A sikerhez azonban a jelek szerint a sztárok amúgy valóban kiváló alakítása éppúgy kevés volt, mint a filmtörténet talán legintenzívebb párbaja, és a Scott rendezését méltató kritikák. Mi például kimondottan szerettük.
Ridley Scott, aki nemrégiben páros lábbal szállt bele a képregényfilmekbe, már meg is találta a bukás okát a társadalom jelentős hányadát kitevő milleniálok személyében. Marc Maron humorista WTF podcastjában a következőképp fogalmazott:
"Azt hiszem, minden arra vezethető vissza, hogy a közönség azokon a kib*szott mobilokon nevelkedett. A milleniálok soha semmit sem akarnak megismerni, hacsak nem a mobiljukon keresztül mesélik el nekik. Nagy vonalakban ez történik most a Facebookkal is, tévútra vezeti ezt a generációt, és nem a megfelelő önbizalommal ruházza fel."
A filmrajongókat számos emlékezetes alkotással megörvendeztető Scott soron következő filmjét november 25-től vetítik a hazai mozik A Gucci-ház címmel.