Hirdetés

Olcsóbban használhatja a Disney+-t, aki hajlandó reklámokat nézni

|

Nem teljesen ingyenes, de kompromisszumos megoldást talált ki a Disney.

Hirdetés

Január óta hivatalos, hogy 41 másik országgal együtt 2022 nyarától végre hazánkban is elrajtol a Disney+ streaming platform, ahol olyan tartalmakat fogyaszthatunk, mint a The Book of Boba Fett, a közelgő Obi Wan Kenobi sorozat, vagy a Netflix marveles szériái.

Időközben az is kiderült, hogy Magyarországon havi 3090 forinttól indul majd a móka, az éves előfizetésért pedig 30990 forintot kell perkálni. Idővel azonban jutányosabb áron is csatlakozhatunk majd a szolgáltatáshoz, a Disney+ ugyanis nemrég bejelentette egy olcsóbb, reklámokra épülő csomag érkezését.

Hirdetés

A hirdetésekkel támogatott konstrukció valamikor az idei év kései szakaszában válik elérhetővé, első körben csak az Egyesült Államokban, 2023-ban viszont megkezdik a nemzetközi kiterjesztését is. A budget opció árát egyelőre nem közölte a vállalat, de valahol a 3090 forintos alapcsomag alatt lesz a havidíj.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


"A Disney+-hozzáférés szélesebb közönségre való kiterjesztése alacsonyabb áron mindenki - a fogyasztók, a hirdetők és a történetmesélőink - számára egyaránt előnyös. Még több fogyasztó férhet majd hozzá a csodálatos tartalmainkhoz.[…] A reklámokkal támogatott Disney+ a streaming legprémiumabb környezetét kínálja a hirdetőinknek, a legkedveltebb brandjeinkkel, mint a Disney, a Pixar, a Star Wars, a Marvel és a National Geography."

- nyilatkozta Kareem Daniel, a Disney Media and Entertainment Distribution elnöke. Az új modell részleteit a Disney hirdetőknek szóló eseményén, a május 17-én megrendezésre kerülő Upfronton tárják fel. A cég addig is elárulta, hogy az olcsóbb előfizetési csomagra fontos elemként tekintenek a 2023-ra kitűzött, 230-260 milliós előfizetői bázis elérésében, amiből jelenleg 130 millió jött össze a 2019-ben elindított streaming platformnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)