Hirdetés

Nincs vége a világnak: Snoop Dogg nem teszi le a füvet, csak reklámoz

|

Annyira szép volt a kép, komoly minden szó, hogy szinte bevette az egész világ. Talán mert hinni akartunk a változásban. Nem volt ott a fizetett promóció jelzés.

Hirdetés

A napokban hatalmasat ment a sajtóban a hír, miszerint Snoop Dogg bejelentette: füstmentes életet választ. Ami persze hétköznapi értelemben és drámai tálalásban azt sugallta, hogy abbahagyja a füvezést, a világ meg csak pislogott, minden kifordult a sarkából, megkondultak a harangok, összeszaladt a falu, csikorogni kezdtek a fogak, az értelemből őrület lett, a szokások semmivé foszlottak, minden egész eltörött.

Az e-sport világát is megjárt Snoop még húzta egy darabig a plebset (aki próbálta megfejteni, hogy miről is lehet szó), aztán végre megmutatatta, mire is megy ki a játék.

Nahát, reklám!

Hirdetés

Ezt nem fogja a blokkoló, ez átment minden szűrőn, és annyira abszurd az egész, hogy szinte már csodálatos. Snoop Dogg ugyanis mobil tábortűzet reklámoz, ami füstmentes, és természetesen nevével fémjelzett, limitált darabszámú cucc. Tehát a Leafs by Snoop fűbiznisz nem zár be, nem veszíti el leghitelesebb reklámarcát, cserébe vehetsz 300 euróért hordozható tábortüzet.

Nincs az a spangli, ami lenyugtatná a világot ilyen megrázkódtatás után.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)