A napokban hatalmasat ment a sajtóban a hír, miszerint Snoop Dogg bejelentette: füstmentes életet választ. Ami persze hétköznapi értelemben és drámai tálalásban azt sugallta, hogy abbahagyja a füvezést, a világ meg csak pislogott, minden kifordult a sarkából, megkondultak a harangok, összeszaladt a falu, csikorogni kezdtek a fogak, az értelemből őrület lett, a szokások semmivé foszlottak, minden egész eltörött.
Az e-sport világát is megjárt Snoop még húzta egy darabig a plebset (aki próbálta megfejteni, hogy miről is lehet szó), aztán végre megmutatatta, mire is megy ki a játék.
Nahát, reklám!
Ezt nem fogja a blokkoló, ez átment minden szűrőn, és annyira abszurd az egész, hogy szinte már csodálatos. Snoop Dogg ugyanis mobil tábortűzet reklámoz, ami füstmentes, és természetesen nevével fémjelzett, limitált darabszámú cucc. Tehát a Leafs by Snoop fűbiznisz nem zár be, nem veszíti el leghitelesebb reklámarcát, cserébe vehetsz 300 euróért hordozható tábortüzet.
I'm done with smoke. I'm going smokeless with @SoloStove. #ad pic.twitter.com/RwF8wnk1wp
— Snoop Dogg (@SnoopDogg) November 20, 2023
Nincs az a spangli, ami lenyugtatná a világot ilyen megrázkódtatás után.