Az influenszer-gazdaságnak van egy olyan, sötét és szerencsére aránylag kicsi szeglete, ahol a tartalomgyártók bizarr dolgokat kínálnak (néha irreálisan magas áron), követőik pedig lelkesen fizetnek azokért. Belle Delphine csúcsra járatta ezt, mielőtt olyan korba ért, hogy elkezdhetett legálisan pornózni, de nem ő az egyetlen, aki saját termékekkel igyekszik kiszolgálni rajongóit.
Stephanie Matto egy realityben bukkant fel először, de Instagramon 281 ezer követője lett, amiből már lehet birodalmat építeni. Ahelyett, hogy smink- vagy ruhamárkát alapított volna, úgy döntött, az lesz a legjobb, ha a szellentését árulja üvegekben.
Mivel a kínálathoz kereslet is társult, mindent megtett azért, hogy ne legyen a finghiány az új chiphiány: olyan kajákat evett, amik puffadást okoznak. Egy reményteli napon, amikor az egészséges étkezés szószólójává válhatott volna, inkább egy másik úton indult el: három fehérjeturmixra rányomott egy jókora bablevest.
Sajnos ezzel túllőtt a célon: azt hitte, stroke-ja van, mivel nehezen vette a levegőt, és csípő érzést érzett a szíve környékén. Egy barátja elvitte a kórházba, ahol közölték vele, hogy változtatnia kell étrendjén, és felírtak neki pár gyógyszert. Szomorúan vette tudomásul, hogy vállalkozásának ezzel vége.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Egyébként 200 ezer dollárt keresett így nagyságrendileg, egy üvegcse pedig 500 dollárba került. Legalább az elhivatottsága elismerésre méltó, mást nem könnyű értékelni ebben a sztoriban, de amint látjátok, a piaca még ennek is megvan. Még akkor is, ha gáz.