Az influenszer-gazdaságnak van egy olyan, sötét és szerencsére aránylag kicsi szeglete, ahol a tartalomgyártók bizarr dolgokat kínálnak (néha irreálisan magas áron), követőik pedig lelkesen fizetnek azokért. Belle Delphine csúcsra járatta ezt, mielőtt olyan korba ért, hogy elkezdhetett legálisan pornózni, de nem ő az egyetlen, aki saját termékekkel igyekszik kiszolgálni rajongóit.
Stephanie Matto egy realityben bukkant fel először, de Instagramon 281 ezer követője lett, amiből már lehet birodalmat építeni. Ahelyett, hogy smink- vagy ruhamárkát alapított volna, úgy döntött, az lesz a legjobb, ha a szellentését árulja üvegekben.
Mivel a kínálathoz kereslet is társult, mindent megtett azért, hogy ne legyen a finghiány az új chiphiány: olyan kajákat evett, amik puffadást okoznak. Egy reményteli napon, amikor az egészséges étkezés szószólójává válhatott volna, inkább egy másik úton indult el: három fehérjeturmixra rányomott egy jókora bablevest.
Sajnos ezzel túllőtt a célon: azt hitte, stroke-ja van, mivel nehezen vette a levegőt, és csípő érzést érzett a szíve környékén. Egy barátja elvitte a kórházba, ahol közölték vele, hogy változtatnia kell étrendjén, és felírtak neki pár gyógyszert. Szomorúan vette tudomásul, hogy vállalkozásának ezzel vége.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Egyébként 200 ezer dollárt keresett így nagyságrendileg, egy üvegcse pedig 500 dollárba került. Legalább az elhivatottsága elismerésre méltó, mást nem könnyű értékelni ebben a sztoriban, de amint látjátok, a piaca még ennek is megvan. Még akkor is, ha gáz.