Szédületes gyorsasággal terjed a Squid Game (magyarul: Nyerd meg az életed). A Netflixen indult sorozat pillanatok alatt berobbant a köztudatba, és mire észbe kaptunk, már egy halom mém született a széria képi anyagát felhasználva, az első játékból ismert robottal pedig szinte lehetetlen nem összefutni a közösségimédia-platformok felületein.
A hatalmas felhajtásnak persze oka van, a kapitalizmus kritikáját megfogalmazó produkció valóban erősre sikeredett, a Puliwood kritikáját itt olvashatjátok.
A Netflix társ-vezérigazgatója korábban már elmondta, a Nyerd meg az életed jó úton halad afelé, hogy minden idők legsikeresebb szériájává nője ki magát a platformjukon. Ez most meg is történt, amiről a streamszolgáltató a Twitteren számolt be a sorozathoz hű hangulatban:
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Korábban a Bridgerton első szezonja volt a rekordtartó, arra 82 millióan voltak kíváncsiak, ehhez képest viszont a Squid Game azonban nem kevesebb mint 111 millió nézőt gyűjtött össze. E tettével olyan sorozatokat is a háta mögé utasított mint a The Witcher, a Tiger King vagy a Stranger Things.
A Nyerd meg az életed forgatókönyve már több mint 10 éve elkészült, ám a Netflix előtt senki sem akarta megvalósítani a projektet. A rendező saját bevallása szerint olyan feszült volt a munkálatok alatt, hogy több foga is kiesett. Remélhetőleg mostanra megnyugodott valamelyest, ha már a második évad is szóba került. Ti örülnétek a folytatásnak?
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!