Nemrég a ShyShowtime indulása kapcsán felelevenítettük, hogy mit kínálnak a Magyarországon elérhető legnagyobb streamingszolgáltatók, a Netflix, az HBO Max, a Disney+, az Amazon Prime Video és az Apple TV+. Kiélezett küzdelem megy az előfizetőkért, amelyet a vállalatok nem csupán az árazás és a kényelmi funkciók terén vívnak, a legnagyobb harc a tartalmak frontján folyik, még ha a Warner Bros. Discovery a negatív tapasztalatai miatt ki is hátrál ebből a csatározásból.
Könnyen hihetnénk azt, hogy a legnépszerűbb streamingplatform titulusát még mindig tartó Netflixet a Disney+ vagy az HBO Max veszélyezteti a leginkább, de meglepő módon nem így van.
A JustWatch által megosztott statisztikák alapján 2022 negyedik negyedévében, azaz október 1. és december 31. között a Netflix 33%-kal vitte a trófeát, csakhogy a második helyen, nem sokkal tőle lemaradva nem az HBO Max vagy a Disney+ loholt utána (azok a harmadik helyen osztoztak 10-10 százalékkal), hanem az Amazon Prime Video, és csupán 8 százalékkal maradt el tőle.
Persze fel lehetne hozni, hogy mivel a Disney+ csak nyáron indult el, ezért még idő kell, mire felhozza magát, azonban a JustWatch másik grafikonján - amely az egész tavalyi évet vizsgálta - jól látható, hogy a Disney streamingszolgáltatása milyen mértékben növelte népszerűségét, ahogyan az is, hogy mely riválisoktól szipkázta el az előfizetőket - ezek között pedig ott van a Netflix és bizony az Amazon Prime Video is. De még ennél is érdekesebb az arányok, nézzétek csak:
Kíváncsian várjuk, hogy a SkyShowtime mennyire tud majd beleszólni ebbe a hazai streamingháborúba a korlátozott ideig, április 11-ig elérhető "ameddig le nem mondod az előfizetést, fél áron élvezheted" típusú ajánlatával, amely jelenleg 999 forintot jelent havonta.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!