Szenzációs sorozatot tudhat maga mögött a Barbie film, amit a vele párhuzamosan bemutatott Oppenheimerrel együtt két pofára zabáltak a nézők, a már a premierjük előtt Barbenheimer néven mémesedett produkciók egymást támogatva döntöttek meg újabb és újabb rekordokat. Most ott tartunk, hogy a Barbie az év második legnagyobb bevételt termelő filmjeként (1,279 milliárd dollár) egyre közelebb kerül a Super Mario Bros.: A filmhez (1,358 milliárd dollár), és mivel még egy darabig nem megy sehova a mozikból, akár meg is előzheti.
Eközben Christopher Nolan életrajzi drámája a dobogó legalsó fokát ostromolja, ahol most még a Halálos iramban 10 (719,1 millió dollár) tanyázik, de a különbség már csak alig több mint egymillió dollár.
A héten debütált a mozikban az eredetileg az HBO Max streamingplatformra szánt Kék Bogár, amelynek sikerült ugyan lenyomnia a Barbie-t, ám ez nyilván nem jött volna össze, ha egyszerre mutatják be őket. Minket nem győzött meg Ángel Manuel Soto rendezése, mely bár összességében jobb kritikákat kapott, mint a Shazam! Az istenek haragja vagy a Flash - A villám, gyengébben nyitott azoknál.
Előzetesen 25 és 32 millió közé várták a teljesítményét a hazai piacon, de az Egyesült Államokban és Kanadában csak 25,4 millió dollárt sikerült összekaparnia 104 millióból forgatott eredetsztorinak, ami a többi régióból befolyt pénzekkel együtt 43,4 milliót jelent. Ennél szerényebb rajtot a teljes DCEU-ban csak egyetlen film produkált, a koronavírus-járvány csúcsán a mozikba küldött és az HBO Maxon ugyanakkor bemutatott Wonder Woman 1984.
Eddig háromból három kudarc az állás, így már egyedül az Aquman és Az Elveszett királyság teheti szebbé a DCEU búcsúját.