Hatalmas siker a Netflix koreai sorozata, a Squid Game, ami a platform valaha volt legnagyobb nézettségét generálta. Ennek fényében nem is meglepő, hogy a streaming szolgáltató a létező összes bőrt szeretné lehúzni a produkcióról.
A Nyerd meg az életed egyébként másoknak is nagyon megérte, a Vans például elképesztő, 7800%-os növekedést tapasztalt a fehér slip-on cipőik piacán, miközben a boohooMAN 170%-kal több piros melegítő cuccot ad el.
A Netflix most halloweeni meglepetésként elvitte a játékot Los Angelesbe, ott is a város Koreatown névre hallgató részébe, hogy a legbátrabbak kipróbálhassák magukat a gyerekjátékokban. Természetesen előkerült a törökmézes kihívás és a red light, green light sem maradhatott el.
Red Light! Green Light! As a Halloween surprise, we brought Squid Game to life in LA's Koreatown as a one-day event for locals to who dared to play pic.twitter.com/fjEe4toPXo
— Netflix (@netflix) October 30, 2021
A Netflix odafigyelt, hogy mindenki valamilyen szuvenírrel távozzon a helyszínről, ahol a sorozatból ismert ágyak, falfestések, játékok, regisztrációs folyamat és még sok más elem látható és kipróbálható volt. Az eseményt természetesen ugyan olyan személyzet irányította mint a műsorban. Ha te is szereted a sorozatot, ezekre a figurákra mindenképp érdemes odafigyelned.
Ha esetleg szeretnétek még hasonló sorozatokat nézni, mint a Squid Game, érdemes belekukkantanotok ebbe az ajánlóba: