Első blikkre akár úgy is tűnhetne, hogy a 150 millió dollárból forgatott, a jegypénztáraknál 208 milliót gyűjtő Dungeons & Dragons: Betyárbecsület szolid nyereséggel búcsúzik a filmszínházaktól, a mozis matek szabályai alapján távolról sem ilyen rózsás a helyzet. Ha hozzávesszük a marketingköltséget, illetve a forgalmazók, mozik részesedését, akkor valahol 400 és 500 millió dollár között lehet az a pont, amikor nullszaldóról beszélhetünk (értsd: még nem nyereséges, de már nem veszteséges).
Nagy kérdés, hogy a Hasbro produkciós cégével, az Entertainment One-nal együttműködő Paramount Pictures milyen következtetéseket von le abból, hogy a Jonathan Goldstein és John Francis Daley rendezte fantasy kalandfilm üzleti értelemben egyértelmű kudarcnak bizonyult dacára a lelkes kritikáknak és a vetítésekről túlnyomórészt elégedetten távozó nézőknek.
Az világos, hogy nem tudott elég nézőt bevonzani a produkció, amely, ha csak a számokat nézzük, valószínűtlen, hogy folytatást kapna. Miként az sem tűnik reálisnak, hogy a Paramount kockáztatná, hogy újfent megégesse magát egy másik, a Edginék történetéhez egyáltalán nem kapcsolódó D&D filmmel. A helyzeten esetleg az változtatna érdemben, ha a Betyárbecsület streaming- és VOD-tartalomként álomszerű nézettséget eredményezne.
Van ezen kívül még egy szalmaszál, amibe a D&D-rajongók kapaszkodhatnak; a Paramount januárban rendelt be egy sorozatot a Paramount+-ra, amelynek Rawson Marshall Thurber, a Különösen veszélyes bűnözők direktora írja és rendezi a pilot epizódját.