Több olyan kritika is érte az egyébként a kasszáknál és a nézők szemében is remekül teljesítő Fekete Párduc mozit, hogy elég lassan kezd felépülni a történet. Nos, Ludwig Göransson, a film komponistája szerint így is tetemes mennyiségű anyag végezte a vágóasztalon.
A The Hollywood Reporternek adott interjújában Göransson elmesélte, hogy Ryan Coogler egy igazi monstrumot adott át neki, ugyanis a Fekete Párduc első rendezői verziója egy perccel sem volt rövidebb négy óránál. Ráadásul a megszokott gyakorlattal szemben Coogler nem használt fel ideiglenes zenéket, szóval Göransson teljesen érintetlenül kapta meg az alapanyagot. Addigra már rengeteg kész zene volt a tarsolyában, a Kilmongerhez tartozó témát például már a forgatás előtt elkészítette, így meg is tudta mutatni azt Michael B. Jordannek, aki a zene segítségével még több inspirációt meríthetett a karakter megformálásához. A rendező kérésére a zeneszerző próbált minél több afrikai dallamot belecsempészi a soundtrackbe, ezért el is utazott Dél-, illetve Nyugat Afrikába, hogy olyan helyi hangszereket is meghallgathasson, amelyek ismeretlenek a nyugati ember számára. Mivel elég időt és teljes kreatív szabadságot kapott, Göransson kiélhette magát, és a teljes négy órás filmnek elkészítette a zenei aláfestését.
Mindezek fényében adott a kérdés: ti szívesen megnéznétek a négy órás rendezői változatot, vagy pont elég volt a 2 óra 14 perces vágott verzió?