A Marvel filmes univerzuma mögött meglehetősen nehéz hónapok állnak. Egy-két kivételt leszámítva az újabb filmek és sorozatok már nem vonzanak annyi nézőt, mint ahogy azt Kevin Feige-ék várták, de szerencsérjükre itt van Tom Hiddleston, aki mérföldes mosolyával megmenti a helyzetet. A csínytevés istenének bohókás kalandjai már a második évaddal folytatódnak a Disney streaming szolgáltatóján, a stúdió jelentése szerint 10,9 millió voltak kíváncsiak Loki kalandjaira a premier utáni első három napban.
Ezzel a Loki második szezonjának nyitóepizódja számít második legerősebb sorozatpremiernek a Disney+ történetében. Az istenség időutazós turnéját csak A Mandalóri harmadik szezonja tudta lekörözni.
Egyébként Az Ahsoka is szépen szerepelt a maga 14 milliójával, de az eredményt árnyalja, hogy a legutóbbi Star Wars széria számait a Disney öt nap után hozta nyilvánosságra, ami azt jelenti, hogy az Ahsoka két nappal tovább gyűjthette a nézőket, miközben a Lokinak csak három napja volt erre.
Akárhogy is, a 10,9 millió nem rossz teljesítmény, pláne ha viszonyításként mellé helyezzük A kis hableány élőszereplős verziójának 16 millióját is (ami megint csak öt napnyi adat, három helyett). És hogy lássuk a konkurenciához mérve, hogy is áll a Loki, érdemes összevetni Netflix egyik közelmúltbeli sikerével, az élőszereplős One Piece adaptációval, ami 4 nap alatt 18,5 millión nézőig jutott. A Loki második évadának nézettsége mindenesetre arról árulkodik, hogy van mér érdeklődés az MCU iránt, csak épp a rajongók új karakterek helyett a régi kedvenceiket várják vissza a képernyőkre.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.