Ebben az évben sem valószínű, hogy alább hagy a különböző streamingszolgáltatók közötti verseny, amiben még mindig a Netflixet üldözik a többiek (aki egyébként elképesztő filmfelhozatallal erősít éppen). A Disney+ nagyot lépett előre ebben a háborúban, rendkívül erősen zárva az év végét, aminek köszönhetően legújabb pénzügyi jelentésében arról számolhatott be a cég, hogy a 2021-es naptári év végére 129,8 millió előfizetője lett a többek között Star Wars és Marvel tartalmak otthonául szolgáló platformnak.
Ezt az utolsó negyedévben megszerzett 11,8 millió új ügyfélnek köszönhetik, ami majdnem hatszoros növekedés volt a júliustól szeptemberig tartó időszakhoz képest, amikor csak kétmillióval sikerült növelni a Disney+ közönségét.
A feliratkozóbázis tagjai közül egyébként 42,9 millióan használják a szolgáltatást az USA-ból, az egyensúly pedig még inkább a világ más tájai felé tolódhat el, amikor idén nyáron Magyarországra és negyvenegy másik országba érkezik meg a streaming platform.
A riválisokkal szemben is kifejezetten jól áll egyébként a Disney+, a 222 milliós táborral bíró Netflix mögött stabil második, a vele nagyjából egyszerre induló AppleTV+-t sokszorosan lekörözte (ők 20 millió előfizetőig jutottak), a tartalomgyártás nagyágyújának számító HBO-t pedig szintén a visszapillantóban nézheti (a szintén hamarosan terjeszkedő platformra 73,8 millióan iratkoztak fel).
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Ami pedig az új tartalmakat illeti, gyakorlatilag mindenből még többre számíthatunk, ami eddig csábítóvá tette a Disney+ kínálatát, és komoly növekedést hozott 2021 végén: a Book of Boba Fett után 2022-ben az Obi-Wan sorozattal, az Andorral, és sok mással folytatódik a Star Wars szériák egyre hosszabb sora, a Sólyomszem sarkában pedig olyan sorozatok érkeznek, mint a nagy érdeklődésre számot tartó Moon Knight, a Secret Invasion, vagy épp a She-Hulk. A mozis megjelenéseik streaming bemutatója pedig már tényleg csak hab a tortán.