The Rock 20 év alatt felküzdötte magát Hollywood legkeresettebb sztárjai közé, ennek megfelelően ma már gazdagon elhalmozzák szerepajánlatokkal, amelyekről szinte kivétel nélkül elmondhatjuk, hogy testhezállóak, azaz rendszerint olyan karaktert játszanának el vele, akinek kiemelten fontos, hogy jó fizikuma legyen.
Ilyennek ígérkezik a következő pár évben a harmadik Jumanji kaland, a Különösen veszélyes bűnözők (Red Notice) tervezett folytatása és persze a DCEU egyik legjobban várt új tagja, a Shazam mozifilm. Egy másik szuperhősös projektben is szerepelt vállalt, ám a DC League of Super-Pets csupán a hangjából profitálhat, lévén animációs film.
Dwayne Johnson a minap interjút adott Men's Journalnek, aminek központi témája a színész eddigi legdurvább edzésprogramja volt. Természetesen a Shazam címszerepe kedvéért veselkedett neki még jobban a gyúrásnak, mint azt megelőzően. Állítása szerint erre a szerepre született.
"Már akkor elkezdtem edzeni Black Adam szerepére, amikor kijöttem anyám méhéből. Hiszem, hogy e karakter eljátszására születtem. Hogy őszinte legyek, ez a projekt már vagy tíz éve része az életemnek."
Hosszas előkészületek előzték meg a produkciót, majd miután a Seven Bucks, a Warner Bros. Studio és a DC Comic megállapodott a kezdés időpontjában, nekilátott összeállítani edzésprogramját személyi edzője, Dave Rienzi segítségével, hogy olyan kiváló formába hozza magát, amire még nem volt példa karrierje során.
A Szikla minden megnyilvánulása arról árulkodik, hogy a 2022. július 29-ei premierdátummal rendelkező Black Adam film igazi álomprojekt számára. Csatlakozása a DCEU-hoz minden bizonnyal jót tehet a Marvel riválisának, amely elsiette a filmes univerzumépítést, és egyúttal azt is jelentheti, hogy új alfa hím érkezik a grundra, olyan, aki Supermant is képes kiütni.
"Egyet megígérhetek: a DC univerzum erősorrendje meg fog változni"
- fogalmazott a színész.
Johnson egyébként üzletember is, ha ezt nem tudtátok volna; egyrészt évek óta sikeres produkciós céget működtet (ez a fentebb említett Seven Bucks), amit ex-nejével közösen alapított, másfelől saját energiaital-márkája is van, a ZOA. Utóbbi piaci részesedése az Egyesült Államokban gyorsabban növekszik, mint bármelyik másik brandé.