Bár az első kritikák kvázi ódákat zengtek róla, és olyan filmesek is dicsérték, mint James Gunn és Stephen King, azonban a Flash - A Villám közel sem volt olyan jó, mint a híre. Olvassátok el vagy hallgassátok meg a GameStar véleményét, és csekkoljátok le a Puliwood kritikáját is, mindkettő igyekszik rávilágítani, hogy mi ment félre és miben tud mégis szórakoztató lenni a végeredmény.
Az Ezra Miller dupla főszereplésével, valamint Michael Keaton, Ben Affleck, Michael Shannon és Sasha Calle bevonásával készült Flash - A Villám így is közel két és fél órás játékidővel bírt, azonban a rendező, Andy Muschietti (Mama, Az 1-2) szerint létezik egy ennél sokkal hosszabb verzió is.
Muschietti elárulta, hogy a rendezői változat közel négyórás volt. Arról is beszélt, hogy valaha is látni fogjuk-e az ő vágását (ahogyan a Zack Snyder-féle Az Igazság Ligája is megjelent):
"Talán. Én mindenképpen elégedettebb vagyok ezzel a verzióval, mint a négyórás változattal. Az ember izgatott lesz, és elkezd improvizálni a színészekkel, és hirtelen születik egy jelenet, ami a forgatókönyv időtartamának a dupláját tette ki".
Muschietti felidézte azt az időszakot is kicsit, amit a film utómunkájával töltött, a folyamat különböző szakaszaiban öt és három óra között mozgott a Flash - A Villám játékideje:
"Aztán szembe kell nézned a vágással, és azt mondanod: 'Oké, másfél órát ki kell vennünk ebből a filmből. De hogyan?' A hatodik hónap végén ez már szórakoztató. Az elején csak káosz van, és bármit is kezdesz el csinálni, utólag visszanézve rosszul csinálod, mert próbálgatod és hibázol. Rengeteg dolgot kipróbálsz."
Végül 2 óra 24 perces lett a végeredmény, amelyet sokan kritizáltak a borzalmas CGI miatt, még Muschiettinek is magyarázkodnia kellett, aki szerint ez tudatos, kreatív döntés volt.
Ti megnéznétek a Flash - A Villám négyórás változatát is?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.