Sejthető volt, hogy a Disney új streaming szolgáltatása nagyot domborít majd, hiszen a fél filmipar a cégóriás kezében van, ezzel pedig egy nagyon széles kínálatot tudott felmutatni már a legelső napon. Ez a számokban is meglátszik, amik az alapvetően sem szerénykedő becsléseket is felülmúlták, és ezzel egyelőre úgy tűnik, hogy sikeresen vette fel a kesztyűt a konkurenciával.
Az Apptopia jelentése szerint a megjelenést követő 24 órában 3,2 millióan töltötték le a Disney+-t, ezzel az App Store legkeresettebb alkalmazásává vált. A Disney nem sokkal ezután megosztotta az első napos előfizetői adatokat, melyek szerint 10 millió fölött jár az előfizetők száma, ami nem kis mértékben köszönhető a The Mandaloriannek, melyre 2 millió ember kattintott a megjelenés napján. Az előzetes becslések 10 és 18 millió közé tették a szolgáltatás előfizetőinek számát az első évben, viszont egy ilyen dinamikus nyitás után azt mondhatjuk, hogy igencsak elszámolták magukat a szakemberek.
A Disney+ előnye a többi szolgáltatással szemben, hogy tökéletes időben jelent meg, és ezt egy remekül ütemezett marketingkampánnyal is sikerült megtámogatni. A cég azt is elmondta, hogy legközelebb csak a negyedéves pénzügyi jelentésben osztanak meg előfizetői számokat, így további hivatalos adatokat csak jövőre tudunk meg.