Rengeteget vártunk arra, hogy James Cameron végre megmutassa, min dolgozott az elmúlt évtized során, arról pedig már kismillió mém született, hogy egyáltalán bemutatják-e a következő Avatar filmet.
A trailer végre megérkezett a napokban, és a jelenlegi helyzet szerint az Avatar: A víz útja december premierje is biztosra vehető, még a Warner is jobbnak látta arrébb pakolni a DC következő filmjeit (a Shazam folytatását karácsony környékére, az Aquaman 2-t 2023 márciusára), hogy azok ne ütközzenek a parádés látványvilágúnak ígérkező blockbusterrel.
A kedvcsinálóra brutálisan sokan voltak kíváncsiak, a Disney és a 20th Century Studios közleménye alapján az első 24 órában 148,6 millió megtekintést generált az előzetes, amelyből csak 23 millió Kínából érkezett. Hogy ez milyen irdatlan mennyiség, azt remekül szemlélteti, hogy az Avatar: A víz útja trailerének teljesítménye megelőzi a legutóbbi Star Wars filmek videóinak nézettségét. A Skywalker felemelkedéséé például csak 112,4 millióig jutott, a Fekete Özvegy sem tudott többet 116,8 milliónál, de a Halálos iramban 9 elment 202,7 millió megtekintésig is.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Fontos azonban megjegyezni, hogy az Avatar: A víz útja trailer YouTube-on és a közösségi médiában mért nézettségébe nem számít bele az a több millió ember, akik a Doctor Strange az őrület multiverzumában film előtt látták a teasert a mozikban. Márpedig vannak néhányan, hiszen az új Marvel-alkotás eddig több mint 200 millió dollárt termelt csak az Egyesült Államokban, és további 280 millió dollárnál tart a nemzetközi bevételek tekintetében.