Frissítés: Időközben megérkezett a magyar változat is Reviczky Gábor közreműködésével:
Korábban írtuk: Vannak olyan hírességek, akiket akkor is szívesen látunk, ha egy telefonkönyvet olvasnak fel, annyira közkedveltek - ezért pedig tettek is, és nem annyit tudnak csak felmutatni, hogy celebek. Közéjük tartozik Arnold Schwarzenegger is, akinek rajongói jól tudják, hogy kedvencük milyen erőfeszítések árán jutott fel a csúcsra, aki pedig nem, annak a Netflix háromrészes doksija bemutatja.
Schwarzenegger egy személyben testépítő, filmsztár, politikus és üzletember, aki rendszeresen áll ki jó ügyek mellett is, és annak ellenére, hogy már 76 éves, mégis folyamatosan pörög. Ez magában foglalja a reklámok elvállalását is: volt, hogy a World of Tanks karácsonyát szépítette meg, máskor a Netflix akciófelelős vezetőjeként felügyelte a felhozatalt, most pedig a Lidl szemelte ki magának őt.
Az European Supermarket Magazine hívta fel rá a figyelmet, hogy az egyik hazánkban is jól ismert áruházlánc, a Lidl a veterán akciócsillaggal reklámozza több európai piacon is a Parkside márkájú barkácstermékeit. A Lidl közleményében azt írta, hogy Schwarzenegger tökéletesen illik a Parkside termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak hozzá, mint az "erő, ambíció, gyakorlatiasság és a vagány hozzáállás". "Minden, amit valaha is felépítettem, azért volt, mert a tenyeremben volt az erő, akárcsak neked." - mondja az Osztrák Tölgy a videóban, miközben olyan klasszikus filmjeit megidéző jeleneteket láthatunk, mint az Ovizsaru és a Terminátor:
Egyébként a Lidl idén ünnepli az 50. évfordulóját, a Mannheim melletti Ludwigshafen-Mundenheimben nyílt meg az első üzlet 1973-ban. Hazánkban 2004-ben kezdte meg a működését.