Nem vagyunk egyformák, ezért mindannyian máshogy reagálunk, amikor valamit, amit csináltunk, vagy aminek az elkészültéhez bármilyen formában közünk volt, és emiatt a sajátunknak érezzük, az általunk reméltnél keményebb kritikával illetnek. Egyesek simán túllendülnek rajta, mások viszont személyes sértésnek veszik, és bizony nem ritkán ellenlépéseket is tesznek. A Roling Stone magazin beszámolója alapján az HBO programigazgatója, Casey Bloys minden kétséget kizáróan az utóbbi kategóriába tartozott, és egy most folyó munkaügyi perben bizonyítékként felhasznált iratokból arra lehet következtetni, hogy titokban valóságos keresztesháborút folytatott a szigorúbban ítélő kritikusok ellen.
Legalább hatszor levelezett arról Kathley McCaffrey-vel, a drámasorozatokat felügyelő vezető alelnökkel, hogy a véleményük miatt melyik kritikust milyen szöveggel kellene betámadni a Twitteren, hadd érezzék csak rosszul magukat.
Bloysnak nem tetszett, amikor a Vulture tévékritikusa, Kathryn VanArendonk elcsépelt megoldásnak nevezte, hogy a világháborúban átélt borzalmakkal magyarázták a címszereplőt gyötrő traumákat. Az HBO fejese szerint igazán rámutathatna "egy twitterező", hogy ez VanArendonk megjegyzése mennyire tiszteletlen a katonákkal szemben, különösen a D-napon. Egyúttal félreérthetetlenül utalt rá, hogy szeretné, ha ez meg is történne. Végül mégsem mentek neki a Vulture munkatársának, de többször is előfordult, hogy ténylegesen célba vettek kritikusokat és random kommentelőket.
Az egyik konkrét esetben például Bloy pont a Rolling Stone kritikája miatt lett zabos, amiért a szerző, Alan Sepinwall lehúzta a mindössze egy évadot megélt The Nevers című sorozatot. Ekkor McCaffrey SMS-ben üzent a szóban forgó ügy felperesének, az akkor asszisztensként dolgozó Sully Temorinak, hogy Casey-nek szüksége van egy tweetelőre, akinek előre megírt, Sepinwallt lejárató kommentet kell hozzáfűznie a cikkhez. Ez meg is történt Kelly Sheperd néven futó kamu fiók bevonásával.
McCaffrey később azt írta Temorinak, hogy Bloys megszállottja lett a Twitternek, és folyton azt kéri, keressen barátokat, akik reagálnak a kritikákra. Emiatt McCaffrey azt szerette volna megtudni, hogy létre lehet-e hozni kamu fiókokat anélkül, hogy azokat vissza lehetne követni hozzájuk.
A Rolling Stone az HBO-nál érdeklődött a kiszivárgott levelezés eredetisége felől, amely nem vonta kétségbe azt. Magyarán úgy fest, hogy Bloys annyira komolyan vette a kritikákat és a kommenteket, hogy nemes egyszerűséggel netes trollá változott, és beosztottjaitól is ugyanezt várta el.