Immár nem Mr. Potato Head, azaz "Krumplifej uraság", hanem simán csak Potato Head fog szerepelni márkanévként a Hasbro termékeinek dobozán.
A játékgyártó idén ősszel vezeti be az új termékvonalat, vele együtt olyan kiegészítőket is az 1952-ben született, majd a Toy Story-filmekben is felbukkant burgonyájához, melyekkel mindenki maga alkothatja meg saját, ha szeretné, akár szivárvány vagy egyszülős Krumplifej családját.
Kimberly Boyd, a Hasbro alelnöke és márkafelelőse szerint "a kultúra fejlődik, a gyerekek maguk akarják kifejezni saját tapasztalataikat, a márka Mr. és Mrs. szócskája viszont nemi identitás és családszerkezet terén eddig korlátozó szereppel bírt".
A Hasbro a Twitteren hozzátette, maga Krumplifej uraság és asszonyság nem tűnik el, ugyanúgy fellelhető lesz kínálatukban mint termékek, de mint márka és annak logója, csak a Krumplifejet fogják használni.