Ne lepődjünk meg azon, ha minden korábbinál nagyobb erőfeszítéseket fog tenni a piacvezető streamplatform annak érdekében, hogy újabb és újabb dél-koreai filmekkel és sorozatokkal bővítse katalógusát, köztük számos olyannal, amelynek a finanszírozását is vállalja. Ha a Squid Game világraszóló sikere önmagában nem lett volna elég (spoiler: de, elég volt), akkor a november 19-én debütált Hellbound végérvényesen meggyőzte volna a vezetőséget arról, hogy milyen tartalomra is vágyik közönség.
A Rotten Tamatoes oldalán 100%-os tetszési indexszel rendelkező újoncnak 24 óra sem kellett hozzá, hogy átvegye a vezetést a popkulturális jelenséggé vált Squid Game-től és egyetlen napot leszámítva (akkor megelőzte az Arcane) azóta is kitartóan őrzi pozícióját. Mindenképpen elismerésre méltó eredmény, de egyelőre még messze van attól az Út a pokol felé (ezt a címet kapta magyarul), hogy megdöntse a Nyerd meg az életed 46 napos rekordját, amit ráadásul megszakítás nélkül hozott össze.
Sang-ho Yeon, a Vonat Busanba - Zombi Expressz direktorának azonos című webtoonja alapján készült a Hellbound, melynek mind a hat epizódját ő maga rendezte. A több évet felölelő, a felénél kettévágott történet szerint túlvilági teremtmények rángatják a pokolra a bűnösöket, akik előtte még megtudják, hogy mikor éri utol őket az elkerülhetetlen vég. És miután tényleg nincs kiút, a széria nem arra fókuszál, hogy miként próbálják magukat menteni a vétkesek, hanem hogy mihez kezdenek hátralévő idejükkel, hogyan reagál minderre a társadalom.