Sejteni lehetett, hogy nagyon sokan kíváncsiak lesznek a Reacher második szezonjára, hiszen az első évad is hatalmas népszerűségnek örvendett a Prime Video platformon. Nos, a folytatás miatt is joggal dagad majd az Amazon illetékeseinek a melle, ugyanis a Reacher második etapjának első három része lett a Prime Video legnagyobb dobása egész 2023-ban.
És bizony ugyanerre erősítenek rá a Nielsen mérései is, melyeket a december 11. és 17. közötti héten végeztek el. Itt ugyanis kiderült, hogy egyetlen streaminges sorozat sem tudta megközelíteni a Reacher számait.
Különösen annak tükrében megsüvegelendő teljesítmény a Reacher által produkált 1,69 milliárd streamelt perc, hogy a második évad első három része december 15-én érkezett meg, vagyis mindösszesen 2 nap állt már a rendelkezésére a héten arra, hogy bevonzza a nézőket.
Ezzel gyakorlatilag lenyomta az összes többi friss sorozatot, a nagy rivális Netflix minden próbálkozását, egyedül filmes fronton tudott riválisára találni: a netflixes Távol a világtól című apokaliptikus thriller - erről a Puliwood kritikáját itt olvashatjátok - összesen 1,95 milliárd streamelt percet hozott össze, ezzel megelőzte a Reacher háromrészes évadnyitóját.
Íme a teljes lista:
Ti melyiket láttátok ezek közül?