A bemutatója óta eltelt 28 nap alatt 82 millió háztartásban (mondhatni előfizetéssel) indították el a Netflix tavaly karácsonykor debütált A Bridgerton családját, ami a streamingszolgáltató szerint házi rekord sorozatos fronton.
Amikor a 2019 végén bemutatott Vajáknál is rekordot kiáltottak, akkor 28 nap alatt 76 millió háztartásról beszélhettünk. A Netflix szerint a sorozatnak 83 országban (pl. az USA-ban vagy az Egyesült Királyságban) sikerült az összesített napi top 10 első helyét megszereznie, de ahol a Netflix elérhető, ott mindenhol összejött legalább a top 10-be való bekerülés - kivéve Japánban.
A Netflix nemrég 203,7 millió előfizetőt jelentett le, melynek fényében akár le is írhatjuk, hogy a felhasználók kb. 40%-a indította el A Bridgerton család valamely epizódját. Mint ismeretes, a streamingszolgáltató tavaly frissített saját nézettségmérési gyakorlatán, így ha adott sorozat bármely epizódjából az előfizető minimum két percet megnéz, az már számít. Ily módon például jelen sorok íróját is beleszámították ebbe a 82 millióba, aki mindössze az első epizódot leste meg a Julia Quinn-regényeket adaptáló kosztümös szériából.
A Bridgerton család közreműködői az alábbi videóval köszönték meg a sorozat iránti fokozott érdeklődést:
Thank you for making Bridgerton our biggest series ever pic.twitter.com/Euac58hs61
— Netflix (@netflix) January 27, 2021
A sorozatnak nemrég hivatalosan is megrendelték a második évadát.