Amikor egy olyan film, mint a Furiosa képtelen bevonzani embereket a mozitermekbe, akkor nyilván felmerülnek kérdések. Persze jól tudjuk, hogy a streaming térnyerése is oka lehet ennek, de a Netflix eddig nem tudta megadni a moziban kapható vizezett kóla és a pattogatott kukorica bájosan kispolgári élményét. Utóbbira mondjuk már van megoldás: Amerikában saját márkás kukoricát kezdtek árusítani.
Az egyelőre csak amerikai Walmartokban elérhető terméket két ízben, Cult Classic Cheddar Kettle Corn és Swoonworthy Cinnamon Kettle Corn néven forgalmazzák. Az előbbi sajtos, az utóbbi fahéjas kukorica, bájosan bugyuta megnevezésekkel.
Akárhogy is, a Netflix láthatóan szeretné mindenkinek megadni a filmnézés teljes élményét, ehhez pedig elengedhetetlennek érzik a brandingelt nasik biztosítását. Amerikában most egyébként is felpörgött a pattogatott kukorica piac. Egyre több márkanév áll össze kukoricaterjesztőkkel, hogy különleges ízesítésű rágcsákat kínáljanak adott filmekhez. Kíváncsiak leszünk rá, hogy meddig megy ez az őrület, a popcorn reneszánszán láthatóan jól lehet kaszálni.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.