Új sorozatot indítunk itt a Gamestar Online-on, elsősorban a Lezser! rovat számára, amiben is szeretnénk bemutatni nektek a magyar elektronikus szcéna legjelentősebb képviselőit, kiadóit. Sok nemzetközileg ismert lemezlovassal büszkélkedhet hazánk, és rengeteg független kiadó is akad, akár vinyl akár digitális platformon, de ezek közül is az egyik legsikeresebb a hard techot játszó fiatal team, akik már egy öt éve működő nemzetközileg is ismert partysorozattal is büszkélkedhetnek az NGoHT Records, azaz a New Generation of Hard Techno csapat.
2004-ben 2 fiatal, név szerint Killswitch és az akkoriban lágyabb techno ütemeket pörgető Nilux úgy döntött, hogy elindítanak egy party sorozatot, ami mára meghatározóvá vált a Magyar éjszakai életben. Akkoriban rengeteg techno party sorozat futott klubszinten, neves külföldi fellépőkkel, de a hardtechno nem volt elterjedt az országban. Első bulijukon még nem színtiszta hard zene szólt, de mivel ők hívták el először Magyarországra a német Sven Wittekind-et, nagyszámú közönség látogatott el a rendezvényre. Már ekkor látták hőseink, hogy van igény erre a stílusra és a következő állomásra kialakult a mai napig ismert arculat és logó. Akkoriban csatlakozott a csapathoz a tehetséges magyar srác Reset és a Szerb Morison, de ő különböző nézeteltérések miatt kivált a csapatból és őt váltotta a mai napig Német O.B.I.
Természetesen nem elégedtek meg a lemezlovaskodás által elért sikerekhez és Killswitch, Resettel az oldalán producerkedésbe kezdett és a zenéiket nagyon hamar felkapták neves külföldi előadók is. Nem is váratott sokat magára az első lemezmegjelenés egy EP, amit a német Inflicted Records gondozott. Innentől kezdve meg sűrüsödtek a felkérések, már ami a lemezmegjelenés és a külföldi fellépéseket illeti.
2007.-ben úgy döntöttek, elindítanak egy saját lemezkiadót, amit hamarosan tett is követett és megjelentették az első singlet, ami a Get It On című zenét tartalmazta, természetesen Killwitch & Reset tolmácsolásában, és itt lépett színre az egyik tehetséges magyar producer Damoks, aki már bizonyított a Giana Sisters zenéjének és a híres Tiga sláger a „Sunglases at Night" hard techno feldolgozásával.
Pár szó a csapat tagjairól:
Killswitch
1996.-ban került kapcsolatba az elektronikus zenével, amikor még a hardcore hangzás állt a legközelebb hozzá. Hamarosan ezt felváltotta a techno, azon belül is a keményebb, hardtechno. 2003 telén jött a gondolat, hogy kitaláljon valami újat és egyedit, ekkor fogalmazódott meg benne a New Generation of Hard Techno rendezvény, amit egy jóbarátjával és Niluxszal indított útjára 2004.02.07-én a Kashmir Underground klubban. Producer társával Resettel aktívan producerkednek és ők alkotják a csapat gerincét a rengeteg lemezmegjelenéssel és külföldi fellépéssel. Első alkalommal 2002. Október 26-án kapott lehetőséget a Kashmirban, az Independence buli keretein belül, még G-Rock néven. 2004 márciusában találkozott Resettel, akivel közösen kezdtek el zenéket alkotni. Első közös trackjüket, a 'Dirty Sweaty't a rengeteg pozitív visszajelzés hatására elküldte DJ Rushnak, aki miután meghallgtta, még több és több új zenét várt a fiatal művészektől. Miután Rush felrakta pár zenéjüket az I Love Techno fesztiválon és megannyi neves rendezvényen, több kiadó is felkapta a fejét a fiatal producerek zenéi iránt. Így jutott el a hírük Sven Wittekindhez, aki nem habozott sokáig és lehetőséget adott neki és Resetnek, hogy első lemezük az Inflicted Records égisze alatt jelenhessen meg. Nemsokkal később már a második kiadott lemezüket is elkönyvelhették, egy remix formájában, az azóta már az NGOHT csapat rezidensévé vált O.B.I, saját, Tekktribe címkéjénél
Reset
12 Éves korában ismerkedett meg az elektronikus zenével. Akkoriban a house és speed garage hangzás gyakorolta rá a legnagyobb hatást. Ekkor már javában készítette első trackjeit, a Fast Tracker II. nevezetű programmal. 14 éves korától kezdve viszont már elkezdett a kemény ütemek felé nyitni. Rájött hogy ez a stílus az amelyben a legjobban kifejezheti önmagát. Kezdetben a keményebb tech-house-al foglalkozott, később ezt váltotta fel a hard techno hangzás. Miután rátalált arra a hangzásra mely a legközelebb áll a szívéhez, elkezdett Djskedni, mindezt egy számítógép, két hangkártya, egy mixer és egy speciális program segítségével melyet ő saját maga írt meg. (A mai napig ezt használja). 17 éves korában lépett fel először közönség előtt, a saját partyján, a Kashmirban, de ez a sorozat sajnos belső problémák miatt, a második rendezvény után megszakadt. 2004-ben ismerkedett meg KillSwitchel, mely után elkezdtek együtt zenéket csinálni. Pár elkészült track után rájöttek hogy remekül működik a közös 'munka' és egyre több tracket kezdtek el közösen csinálni. Ennek eredményeképp, elküldték első közös szerzeményüket DJ Rushnak aki eztán folyamatosan elkezdte a tőlük kapott zenéket játszani a nevesebb fesztiválokon és klubokban.
Nilux
Kezdetben populáris zenéket hallgatott. Később ezt felváltotta az elektronikus zene, nevezetesen a techno iránti elkötelezettsége. Egyik barátja vásárolt két lemezjátszót és keverőt, s mikor látta hogy mikre képes a 'szerkezet' tudatosult benne hogy DJ szeretne lenni. Ennek érdekében mindent megis tett, rengeteget gyakorolt, majd egy szerencsés véletlen következtében megismerkedett Thomas Ovennel & Kirivel akikkel együtt elkezdték szervezni a már jól ismert Shockwave nevű rendezvényt. A tagok összekülönbözése után Nilux otthagyta a Shockwavet, és a saját útját kezdte járni. Állandó vendége volt a Kashmir Underground Clubnak, ezen kívül megfordult rengeteg vidéki helyszínen ez által egyre ismertebb lett a partyarcok körében. 2003-ban tagja volt az U.F.I vezette Speedpunks csapatnak. Ugyanebben az évben, barátjával, KillSwitchel járták az országot és játszottak b2b szetteket. Ezt követően megalakult a New Generation of Hard Techno, melynek rezidense és társszervezője lett. Mára Nilux a fiatal generáció elismerten az egyik legnagyabb tehetsége, és ezt bizonyítja a rengeteg felkérés, és a saját rendezvényük sikeressége is. Neki még nem jelent meg zenéje egyik kiadónál se, de folyamatosan írja a zenéket, a jövőben valószínűleg vele is találkozhatunk majd különböző lemezmegjelenéseken.
O.B.I.
Az első kapcsolata a zenével iskolás korában, a dobolással kezdődött. 12 évesen találkozott az elektronikus zenével. 14-ik születésnapjára megkapta első felszerelését, hogy mixelni tanuljon. 16 évesen már fellépéseket kapott kisebb rendezvényekre, valamint privát bulikra. 17 évesen a zenei stílusa a techno felé irányult. Egy évvel később már klubokban pörgette kedvenc fekete korongjait. Félelmetes technikai tudását és zenei elkötelezettségét jelzi, hogy 2001 februárjában megnyerte a New Born dj versenyt a legendás Fusion Club-ban, Münster-ben. Szülővárosában, Grevenben, 2002-ben saját partykat kezdett szervezni. Megszületett a Tekktribe. Eleinte rendezvényekkel, valamint bookinggal és promócióval foglalkozott, de 2003 áprilisában elindította a TekkTribe records-ot, a 'Gehoersturz Ep'-vel, ami osztatlan sikert aratott a közönség köreiben. Mára Tobias minden valamirevaló hardtechno label alatt jelentetett meg zenéket. Ezek után elindította második címkéit a Free Vision-t, ami a kísérleti zenéket hivatott kiadni, valamint a Distorted-et, ami pedig a fiatal tehetségeknek kíván lehetőséget biztosítani. 2004 szeptember 11.-én lépett fel először NGoHT rendezvényen, ahol is barátságot, és az év végéig tartó rezidentséget kötött a csapattal. Azonban ez a rezidentség megszakadt magánügyi problémák miatt, de 2006 szeptemberében Morison kiválásával, ismét lehetőséget kap hogy rátermettségét újra bizonyíthassa az NGOHT esteken.
Damoks
Kísérleti jellegű computer zenéket készített már a 90-es évek elején is, főként saját- és a haverok szórakoztatására. Később néhány zenéjét, már a helyi klubokban is játszották. 1995-ben egyfajta zenei túlérettség következtében, fanatikus elkötelezettséggel gyártotta, a hardcore és a dallamosabb Rave műfajban zenéit, de ezeket pár éven belül felváltották a techno és a house különféle hangzásaik. 2000-ben a palettához csapódott a drum and bass. Ezután több alkotása is született ebben a stílusban, közülük párat Dubplate-re vágva játszották olyan nevek mint Longman és Bratwa. 2002-ben Wittekind és Rush hatására fordult ismét a keményebb techno műfajok irányába, ennek elso termékei között volt a Sunglasses At Night bootleg, ami hamar felkeltette az érdeklődését a szcéna legtöbb képviselőjének, de mind inkább a közönség köreiben vált emlékezetessé. Ezt követte az Alpha Against Omega EP ami az Inflicted rec. (Wittekind) gondozásában jelent meg, és hamar közkedvelt slágerré vált világszerte mindenhol. Zenéit ekkor már a dj-k többsége játszotta, mint a megjelent és a még promóciós demo darabokat egyaránt. 2006 őszén került közelebbi kapcsolatba az NGoHT képviselőivel, és ennek az együttműködésnek további megjelenések köszönhetőek. 2008 Májusában az NGoHT rendezvényén debütál Live Act szóló karrierjében