Azt hihetnénk, hogy a Netflix zászlóshajói olyan ismert brandek, mint a Vaják vagy a Stranger Things, pedig sokszor ismeretlen alkotások robbannak be úgy a platformon, hogy a fél világ azokat nézi. Ilyen volt a Sex/Life, ami már közel 70 millió háztartásba jutott el és ilyen a Squid Game is, amely nem csupán világviszonylatban megy nagyot, a magyar toplistán is a legfelkapottabbak között van.
A Squid Game (Nyerd meg az életed) egy koreai dráma, ami egészen egyedi módon keveri Az éhezők viadalát a krimikkel és az ügyességi feladatokat felvonultató showműsorokkal. A sztori szerint több száz adósságban úszó civil fogadja el a meghívást arra a versenyre, amiben gyermekjátékok által ihletett feladatokat kell teljesíteniük, csakhogy a nyereményhez halálos út vezet, és csak egyfajta módon lehet kiszállni. A kilenc epizódos sorozat koncepciója pedig nagyon betalált az előfizetőknél - mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy szeptember 17-i megjelenése óta képes volt megelőzni a Netflix korábbi rekorderét, a Bridgerton családot nézettségben.
A streamingvállalat vezérigazgató-helyettese, Ted Sarandos a Variety-nek mondta el, nem számítottak rá, hogy a széria ilyen népszerű lesz világszerte, most viszont esély van rá, hogy a legnagyobb Netflix show váljék belőle. Sarandos mondott statisztikákat is, amiből tisztán látszik, hogy a Bridgerton vezeti a sorozatok listáját azzal, hogy 82 millió háztartást ért el és 625 millió órát töltöttek el az előfizetők a nézésével. Ez alapján elképzelhetjük, mennyire pörög a Squid Game.
Ti elkezdtétek már nézni?