A Dungeons & Dragons világa tele van csodálatos lényekkel, és bár a Betyárbecsület megpróbált ezekből annyit felcsempészni a vászonra, amennyit csak lehetett, így is volt, ami kimaradt. Két játszható fajt is szeretett volna a stáb reprezentálni, de egyszerűen nem jutott már rájuk is a büdzséből.
A világ legismertebb szerepjátékában több tucat játszható faj található, és mostanra már az ötödik kiadás listája is meglehetősen hosszú. A gond az, hogy ezzel együtt a fajok jelentős része meglehetősen komplikált is.
Itt jön képbe a Tortle (humanoid teknősök) és a Grippli (humanoid békák). Mindkettőt jelmezekkel vagy bábokkal akarták megvalósítani, de sajnos nehézségekbe ütköztek. Az érintett jelenetekről a Betyárbecsület producere, Jeremy Latcham nyilatkozott a Screen Rant csapatának.
"Amikor ellopnak két lovat a menekülésük után, akkor a hőseink belefutottak volna egy Tortle-be. Akartunk egy nagyon lassú kergetőzést, ahogy a Tortle megpróbálja utolérni a tolvajainkat, akik addigra már persze lóháton ügettek volna el. Egy nagyon vicces jelenet lett volna, de azt kaptuk, hogy 'srácok ez drága vicc lesz, és hát haladnánk'. A vége az lett, hogy nem rakhattunk Tortle-t a filmbe."
"Aztán egy Gripplit is akartunk a filmbe, de megkaptuk annak építési árát a Legacytól. Nem akartunk CG-t, soha nem is beszéltünk VG Grippliről. Vagy bábú vagy jelmez vagy bármi hasonló. Aztán jött a kérdés, hogy 'mennyibe is kerül majd ez a vicc, merthogy nem engedhetünk meg magunknak még egy drága viccet'. Egy kicsit leszívtuk a büdzsét az agyfalókkal..."
Sebaj, talán majd egy folytatásban, ha valaha is kapni fogunk még új Dungeons & Dragons filmeket.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.