Abban, hogy kevesebb mint 5 év alatt 153,6 millió előfizetői jutott a Disney+ kulcsszerepet játszott a platform exkluzív tartalmakban bővelkedő katalógusa. Ne feledjük, azt ígérte a szórakoztatóipari óriás, hogy az előfizetők egy helyen találják meg a Disney klasszikus élőszereplős és rajzfilmjeit, modernebb animációs filmjeit, a Pixar alkotásait, a Marvel és a Star Wars univerzumait gazdagító produkciókat, a Fox franchise-ait, és még számtalan más filmet, sorozatot, dokumentarista alkotást.
A gyakorlatban persze a katalógus hiányosabb a reméltnél, és az sem tett jót neki, hogy a Disney spórolás céljából több saját gyártású produkciót is elérhetetlenné tett, köztük a Willow sorozatot.
Ennek ellenére a platform növekedési pályán van, a legutóbbi negyedévet már nyereséggel zárta, és ez bizonyára így is marad a belengetett újabb áremelést, valamint a jelszómegosztás tiltásának kiterjesztését követően. A Disney+-t vitán felül az exkluzív tartalmak vitték a hátukon, és a legutóbbi negyedéves prezentáció egyik diája, amit a ScreenRant szerzett meg leleplezte, hogy közülük melyikre voltak a legtöbben kíváncsiak.
A nyertes cseppet sem meglepő módon A Mandalóri lett, nem véletlenül tervez a Disney egész estés filmet is Din Jarin és Grogu kalandjaiból. De a Star Wars franchise egésze is szépen muzsikál, a mozikban 2015 és 2019 között bemutatott öt film közel hatmilliárd dollárt szedett össze.
Hasonlóan jókat ír a vállalat a Marvelről is, e szerint a franchise a legnézettebb az élőszereplősek közül a Disney+-on, míg 2019-es Bosszúállók: Végjáték büszkélkedhet minden idők második legnagyobb mozibevételével, 2,8 milliárd dollárral. Az aranyérem az Avatar (2,9 milliárd dollár) nyakában lóg, amely a Fox felvásárlása révén szintén a Disney-é lett, melynek a folytatását találjuk a dobogó 3. fokán, az Avatar: A víz útja 2,3 milliárdig jutott.
Nagyon büszke a Toy Story franchise-ra is a Disney, amely 5 film révén 3,3 milliárd dollárt hozott, és e pillanatban a Disney+ előfizetőinek a kedvence, ami az animációs műveket illeti.