Mint ismeretes, a munkálatok oroszlánrészét a Demiurge, főként bedolgozásból élő csapata végzi. A BioWare a szigorú felügyeleten túl többek között az új kezelőfelülettel és egyéb főként dizájnbéli változtatással járult ehhez hozzá. A taktikai HUD elvileg csak akkor válik láthatóvá, ha a Space lenyomásával megállítjuk a játékot. Clarke elmondása szerint az új HUD miatt is csúszik a megjelenés, de már eljutottak arra a pontra, ahol semmilyen új tartalmat nem kívánnak beépíteni, tehát csupán a hibakeresésre kell koncentráljanak. Habár konkrétumokat nem említett, úgy nyilatkozott, hogy két évesnél nem régebbi konfigurációkon kifogástalanul fut majd a játék. Céljuk, hogy minél szélesebb vásárlói réteghez juthasson el. Az olykor-olykor közbeszóló Matt Adwood szavaiból kiderül, hogy az X360-ra letölthető Bring Down the Sky-t nem építették be a PC-s változatba. Ettől függetlenül lesz majd letölthető extra tartalom, csak nem biztos, hogy pont ugyanez. Az interjú teljes szövegét itt olvashatjátok.
Mass Effect - Nem kell majd erőmű?
Az IGN készített interjút Diarmid Clarke projektvezetővel, aki hosszabban értekezett a PC-re készülő változatról.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés