A Game Developers Conference, már csak ilyen. Összejön az iparág apraja, nagyja, és beszél minden félét. Némelyik fejlesztőből ki lehet sajtnolni némi extra infót, de van aki csak nagy általánosságokban hajlandó beszélni. Ray Muzyka hajlandó volt egy-két érdekességet elárulni a Mass Effect 2-ről, de bevallom őszintén, most meg vagyok ijedve. Két okból. Az első ami elmondott Muzyka úr, a nem is olyan régen megjelent teaserrel kapcsolatos. Közölte,hogy a BioWare nem hazudott, azaz jól tesszük ha eltesszük a Mass Effect mentéseinket (azaz Shepard nem halt meg?!): Aztán folytatta: amit a teaserben láttatok, az is igaz(akkor mégis?). Na, erre varrjunk gombot. Ami viszont még ijesztőbb, az a Mass Effect 2 játékmenetét illeti. Muyzka ugyanis elmondta, hogy már az első részben is a shooter jelleget próbálták erősíteni, hogy a Mass Effect minél több játékost meghódítson, és a Mass Effect 2 még inkább ebbe az irányba halad. Muzyka szerint, "A Mass Effect 2, mint shooter/RPG kerül majd be a köztudatba, és jóval intenzívebb csatákra számíthatunk. Úgy érzem a shooter rajongók nagyon fogják élvezni a játékot." Idézet vége. Egyetlen kérdésem van Ray Muzyka úrhoz és csapatához: az RPG rajongók is élvezni fogják a Mass Effect 2-őt? Kárpótlásul alant egy vadi új concept art, és az ominózus teaser...