Nem vitakérdés, hogy a Polly's Gone az év legjobban várt indie bárányos játéka, hacsak valaki az év végére tervezett megjelenés előtt nem tör a babérjaira. Megkockáztatnám, hogy nem fog.
Faragó György, a Murek Games Studio vezető fejlesztője, PR-osa, marketingese, narratív dizájnere és kiadásért felelős igazgatója egy személyben, akit elsősorban a korai amigás élményei sarkalltak arra, hogy elkészítse a Polly's Gone-t.
A játék valójában egy RTS shoot'em up és a története szerint egy Polly nevű barikát kell megkeresnünk, aki nyomtalanul eltűnik. A nyáj többi birkája - ahogy az lenni szokott - fegyvert ragad, és elindul, hogy visszahozza. Jelenleg két módban próbálhatjuk ki a játékot, a story mód 50 pályával indul, mindegyik más küldetéssel, taktikával és veszéllyel, a túlélős verzióban pedig egy karaktert irányítunk és 10 percig kell túlélnünk a farkasokkal teli szigeten.
György a következőket ígéri, amiket nyugodtan számon is lehet kérni rajta.
- Taktikus, mégis pörgős játékmenet
- Kétféle irányítás: stratégiai nézet (RTS) vagy közvetlen irányítás (TPS - WASD)
- Szórakoztató, stílusos low-poly vizuál
- Fejlődési rendszer: a bárányból halálos fegyver lesz
- Karakter testreszabás (öltöztető)
- Történet és túlélő mód
- Farkasok. Rengeteg farkas. Néha túl sok is.
A Polly's Gone megjelenése 2025 végére várható, elsőként PC-re és Mac-re, de "később akár konzolos megjelenéssel is" lehet számolni.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!