Nemcsak a magyarításokkal, hanem a magyar fejlesztésű játékokkal is előszeretettel foglalkozunk, és szerencsére mindig van mivel: az elmúlt hónapokban olyan alkotásokról olvashattatok nálunk, mint a Chicken Police fejlesztőinek újdonsága, a RetroSpace, a már konzolokra is megjelent horror, a Remorse: The List, a magyar Dark Soulsként emlegetett Mandragora, a NeocoreGames-nél frissülő King Arthur: Knight's Tale vagy éppen a Kite Games által készített csapatalapú RTS, a The Valiant.
A változatos listához most újabb nevet adhatunk hozzá, Udvari Tibor ugyanis a Portgate Studios képében dolgozik a Hexlands című körökre osztott városépítős stratégián.
A roguelike elemekkel megfűszerezett, középkorban játszódó, békés hangulatú projektben véletlenszerűen generált és különböző hangulatú szigeteken kell telepesdit játszanunk, és kiterjesztenünk a birodalmunkat minél messzebbre. Csakhogy a körülmények egyre nehezebbé válnak, szóval sok múlik azon, hogyan gazdálkodunk a nyersanyagokkal, alkalmazkodunk a körülményekhez és tervezünk előrelátóan, ugyanis minden körben építeni kell valamit. A készítő magas fokú újrajátszhatóságot, személyre szabható játékstílust, speedrun és sandbox módot, valamint ranglistákat is ígér, a hatszög-alapú játéktér pedig ismerős lehet többek között a játék ihletforrásaként szolgáló Dorfromantikból is. Íme az első trailer:
A Hexlands várhatóan 2023 végén fog megjelenni PC-re (a Steamen), a közlemény alapján pedig megnyugodhatnak a hazai játékosok, lesz benne magyar szöveg.