A Left 4 Dead a Valve és az EA Partners program keretein belül az Electronic Arts egyik tavalyi sikere volt. A kétmilliót meghaladó értékesített kópia arra enged következtetni, hogy akad elég zombirajongó, aki cimboráival vállvetve kívánja felkoncolni a békésnek nem nevezhető élőholtakat.
A modern horrorfilmek gyors és agresszív zombijaival telepakolt Left 4 Dead rajongóinak öröme azonban korántsem lehetett teljes, lévén a korábban elhangzott, rendszeresen érkező letölthető tartalmakról szóló ígéretek megvalósítása helyett egy Left 4 Dead 2 reklámkampány fogadta őket az E3 napjaira időzítve. Nagy volt a felzúdulás a közösségen belül, s bár a csendes többség nem adott hangot csalódottságának, tízezrekre rúgott azok száma, akik a Valve ígéreteit kérték volna számon. Az elmúlt hetekben a kedélyek lecsillapításán fáradozott a Valve kommunikációs gépezete, ígéretet tettek korábbi ígéretük teljesítésére, továbbá két verzió közötti átjárhatóság megteremtésével szeretnék kihúzni az ügy méregfogát.
Az adott szó megtartására irányuló első próbálkozás magvai szeptemberben hozhatnak virágot, ugyanis akkor mutatkozik be PC és Xbox 360 platformokon a Crash Course DLC. A tartalmi frissítés mind szingli, ming kooperatív módban játszható lesz, s a már unalomig ismert No Mercy, illetve Death Toll kampányok összekötésére szolgál.
Szintén örülhetnek a rajongók a DLC a Versus mód harminc percbe sürített élményét is felkínálja. A felrőzött csapattársak újratöltődését egy számláló jelzi, továbbá a használható tárgyak rendszeres időközönkénti felbukkanásán is módosította a kiegyensúlyozott játékmenet érdekében.
A szeptemberre időzített Left 4 Dead: Crash Course Xbox Live-on keresztül 560 gamer pontért cserébe szerezhető meg, miközben PC-re ingyen érkezik.