Májusban debütál az életmód magazinok piacán az augumented reality, amikor a CKM megmutatja, hogy több rétege is létezik a valóságnak. Augumented reality, azaz kiterjesztett valóság az a szolgáltatás, ami egy földrajzi ponthoz (pl. WiFi hotspot), vagy valamilyen specifikus ábrához kötve különleges tartalmat jelenít meg mobil eszközünkön, ami lehet ugyanúgy okostelefon, mint táblagép is.
Az AXE és a CKM együttműködése következtében létrejött augumented reality alkalmazás a CKM májusi lapszámához kapcsolódik, amihez szükség lesz még az megtalálható AXE Facebook oldalán megtalálható Private Dance Club elnevezésű applikációra. Az olvasó ebben kiválasztja a három dögös táncoslány - szőke, barna és fekete - közül azt, amelyik leginkább megmozgatja a fantáziáját, majd bekapcsol a webkamera, megmutatja neki a CKM magazinban elhelyezett ábrát, és máris kezdetét veszi a magánszám. A marker mozgatásával különböző stílusú műsort adnak elő a lányok, akikkel a felhasználó akár közös fotókat is készíthet, hogy azokat később megossza a saját Facebook üzenőfalán ismerőseivel. Mielőtt azonban valamilyen huncutságra ragadtatná magát, győződjön meg róla, hogy bezárta az ajtót.