Az elmúlt hónapokban nem jelent meg úgy bulvárlap, hogy Kanye West és Kim Kardashian kapcsolatának valamely elképesztően érdekes pontját (például hogy milyen színű zokniban ültek a kanapén) ki ne vesézték volna pár ezer karakterben. A marketingesek persze azt tartják, hogy rossz reklám nem létezik, és ez az állítás most igazolódni is látszik, köszönhetően a színésznő nevével fémjelzett mobiljátéknak.
Doug Creutz piaci szakértő a Bloombergnek elmondta, hogy elemzésük szerint a Kim Kardashian: Hollywood az év végére könnyen elérheti a 200 millió dolláros bevételt, pedig alig két hete került be az App Store-ba. A mikrotranzakciókkal telepakolt játékot egyszerűen imádják a felhasználók, hatalmas összegeket költenek a különböző extrákra, miközben a játékosbázis is rohamosan növekszik.
Csak hogy érezzük, hogy mekkora bevételt is jelent ez valójában: a The Simpsons: Tapped Out az elmúlt év egyik legsikeresebb játéka, egy teljes év alatt hozott 100 millió dollárt. Kim Kardashian őrülete ezt 6 hónap alatt megduplázhatja. A játékot fejlesztő Glu Mobile részvényárfolyama 44%-kal nőtt a megjelenés óta, és ki tudja hol van még a vége.
Ilyenkor merül fel a kérdés az emberben: vajon melyik kiadónak lesz érdeke a klasszikus értékek felé fordulni, amikor a tuti üzlet ilyen egyszerűen is megoldható?