Ugyan voltak gondok a PC Gaming Show több pontjával is, a Killing Floor 2 azért egész jól nézett ki. Azóta kiderült, hogy a játékot a GameWorks Physx Flex mozgatja, az Nvidia új PhysX technológiája.
“Ezek a dolgok akkor jönnek ki leginkább, amikor egy Bloattal kerülsz szembe, aki okád a játékosra” - meséli az Nvidia képviselője. Egy aranyos kis giffel is megkínáltak minket, ha leírás nem lett volna elég.
“Ahogy a Bloat a játékos felé igyekszik, epét hány a karakterre távolsági támadásképp, és ha kilyukasztod a tüdejét és más szerveit, akkor vödörnyi vér fog szétfolyni mindenfelé. Vér és epe keveréke, testrészek és folyadékok robbannak majd szét, és a Szirén sikoltása is interakcióba lép ezekkel; minden realisztikusan hat majd mindenre. Ha egy másik Bloat felrobban, akkor a belsőségeinek szétpattanása olyan erőt képez, ami a már meglévő mocskot még jobban széthordja majd.” Tessék nektek technológia.
Ez mind olyan szép volt, hogy megfordult bennem a vacsora. Mindenesetre a Killing Floor 2 lesz az első játék, ami használja a PhysX Flex rendszerét, amit majd teljes pompájában az Early Access alatt próbálhattok ki.