Online környezetben különösebb ráfordítások nélkül félelmetes mértékű elismeréshez, tetemes nagyságú rajongótáborhoz és közszerepléshez juthatnak napjaink ígéretesebb alkotásai, magyarán szólva hype szuperlatívuszokban. A Killzone 2 megjelenéséhez közeledve lassan lecsillapodnak a túlzott rajongást kritizálók, ugyanis szépen sorjában érkeznek a hivatalos bemutatók és a hozzájuk mellékelt magas pontszámok. Jelen pillanatban 95 pontos Metacritic mutatóval rendelkezik a média által az év egyik legjobb játékának kikiáltott játék. Nagy-Britanniában a Sony illetékesei elkülönítettek 2 millió fontot a Killzone 2 népszerűsítésére, hasonló mértékű marketingkampánnyal többek között még a Left 4 Dead büszkélkedhet. Filmszínházakban, televízióban, online felületeken, értékesítő egységekben és egyéb csatornákon keresztül ömlesztik a Killzone 2 reklámokat. A Sony biztos benne, hogy február végén megugrik konzoljuk eladási mutatója. Alan Duncan marketingfelelős szerint az ünnepi káoszt követi promóció busásan megtérül masszív kampányuknak köszönhetően. Eközben a Sony is megerősítette, hogy a játékhoz nem érkezik kooperatív játékmódot előtérbe helyező frissítés.