Nem feltétlenül, az OUYA teszt kapcsán, de beigazolódott a gyanúm, miszerint nem elég az olcsóság és kis méret, valami többre van szüksége egy androidos játékokat futtató konzolnak, ha érvényesülni akar a játékpiacon.
A rivális korai bukásából a GameStick jól profitálhat, de az előzetesen bejelentett megjelenést még egy hónappal elcsúsztatták, mivel a tervezett pár ezer egység nem tudja kiszolgálni a fokozott előrendelői igényeket.
Néhány alkatrészt Kínában és Németországban készítenek, így több időbe telik, míg összeállítják a teljes minikonzolt. Az április 30-ra tervezett debütálási időpont így június utolsó hetére csúszik, ami a versenytársat segítheti: az OUYA megjelenés már június 4-én várható. A kérdés már csak az, vajon a GameStick kontra OUYA párharcból melyik fél jön ki nyertesen. Ti mit gondoltok?