Hirdetés

Így nézne ki a World of Warcraft világa Unreal Enigne 4-ben

|

Időnként felbukkan egy rajongó, aki az Unreal Engine 4 vagy más grafikus motor alatt alkotja újjá a WoW zónáit. Ezúttal Daniel L munkáját és az általa felépített területeket láthatjuk.

Hirdetés

A World of Warcraft kapcsán mindig téma volt a grafikai megjelenítés, és bár én magam azon a párton vagyok, hogy a vizuális stílus és a stabil futtathatóság minden mást felülír, sokan nem osztoznak a véleményemen. Az ilyen rajongók rakják össze a játék világának Unreal Engine 4-es változatait, amin aztán mind ámulunk csendben.

Hirdetés

Daniel L jó ideje dolgozik már az egyes zónák újjáépítésén, és most befejezte a melót a Grizzly Hills hegyein, az Elwynn Forest erdőin, Duskwood szellemvárosain, Westfall pusztaságán és Durotar vörös sivatagán. Aki megnézné ezeket a területeket Unreal Engine 4-ben, az kattintson a lenti lejátszás gombra, megéri!

Nektek hogy tetszik?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)