A Valve döntésére reagálva a Twitch is betiltja a megvásárolható CS:GO skinek reklámozását. Nem ez a játékgyártó cég első korlátozása a Counter Strike: Global Offensive kapcsán elharpózott szerencsejáték hirdetések, szponzorációk ellen. Korábban már számos skin-árust tiltott ki, mert azok feltehetőleg kriptovaluta tisztára mosására használták a platformot, de most, a Counter Strike 2 megjelenése előtt végleg szeretnének pontott tenni ennek a történetnek a végére.
Az új szabályok szerint a Twitch skin-árusok által szponzorált streamelői nem helyzhetnek el reklámot a videóikban. A Valve ugyanezt a steam-szabályzat szerencsejátékra vonatkozó részének módosításával lépte meg.
A CS:GO-ban a szerencsejátéknak többféle fomája is létezik, de a leggyakoribb az, amikor a felhasználók a játék során valódi pénzért megszerzett tárgyaikat, mintegy virtuális zsetonként használva teszik fel tétnek, annak reményében, hogy valami jobbat, értékesebbet nyernek cserébe.
Egyébként a megszerezhető skinek ára elszállóban volt már korábban is. Egészen extrém esetekről is voltak híradások: egy játékos 135 millióért vásárolt fegyver-skint, egy másik pedig 70 milliót érő kést talált a játékban.
Az új szabályozás ellenére a Counter Strike még mindig az egyik legnépszerűbb FPS játék, a nyerészkedők lemorzsolódásával sincs jelentősebb veszélyben. Az új rész augusztus 21-én fog megjelenni.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.