A korábbi Vakondok epizódok itt vannak, nézzétek meg mind:
1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész, 5. rész, 6. rész, 7. rész, 8. rész, 9. rész, 10. rész, 11. rész, 12. rész, 13. rész, 14. rész, 15. rész, 16. rész, 17. rész, 18. rész, 19. rész
Két hét munka után milliókat ígért egy barátja Tóth Zoltánnak. A barát úgy gondolta, hogy majd menet közben tanul meg programozni, így őt végül nem alkalmazta a Novotrade. Tóth Zoltán viszont a cég grafikusa lett.
Tóth Zoltán volt több, 80-as és 90-es években készült, sikeres magyar játék grafikusa. A játékok stáblistáján gyakran csak Sultan néven szereplő Zoltán készítette például a Scarabaeus című játék grafikáját, amit 1985-ben az angol Zzap64! újságban az év legjobb akció-kalandjátékaként emlegettek, és 96%-ra értékelték mind a grafikáját, mind a játékot összességében. Ezután ő készítette el az itthon fejlesztett Imposibble Mission II grafikáját is, ami szintén világsiker lett, és az angol Zzap64! ezt is 96%-ra értékelte. De Zoltán nem minden ötlete maradhatott benne a játékban, erről is mesél a werk videóban.
Az angol System 3 a Novotrade-et bízta meg, hogy világsikerű játékuk, az International Karate Atari ST-s verzióját elkészítsék. A programfejlesztést Cseri István végezte, a grafikát pedig Zoltán készítette. Mark Cale, a System 3 alapító tulajdonosa, az általuk készített verziót tartja a játék legjobban sikerült változatának.
Zoltán összesen 10-11 játék elkészítésében vett részt. Rajzolt grafikát többek között futballjátékhoz, golfjátékhoz, a Tesz-vesz Városról készült játékokhoz, és részt vett Sega játékok fejlesztésében is. Benne volt például abban a csapatban is, akik a Star Trek: Deep Space Nine - Crossroads of Time-ot fejlesztették Sega Genesis-re.
Hogy hogyan csöppent grafikusként a játékfejlesztésbe, azt elmeséli a werk videóban.