Az Unreal Engine 4-nek köszönhetően már sok rajongói felújítást láthattunk, ilyenek például a Dino Crisis vagy a GoldenEye 007 nemhivatalos remake-jei. Sokszor arra is lehetőséget ad a motor, hogy a művészek egy kicsit gyakorolhassanak; ebből született a Fable: The Lost Chapters egyik pályájának újradolgozott változata is.
Peter Molyneux remek szerepjátéka 2004-ben látta meg a napvilágot, ehhez egy évvel később érkezett meg a The Lost Chapters nevű kiegészítő, ami néhány új fejezettel, helyszínnel és szereplővel bővítette a világot. Ebben szerepelt egy kápolna, melyet a Skorm nevű gonosz istenségnek ajánlottak; most a játék ezen pályáját készítette el a magyar 3D művész, Nyíri Marci Unreal Engine 4 segítségével. Ezen a kis videón megnézhetitek, hogyan néz ki mozgás közben a pálya:
Sajnos nem tette közzé játszható formában, így csak videókon és képeken gyönyörködhetünk benne, ez utóbbiakat megtaláljátok az alábbi galériában:
Ti melyik játékhoz szeretnétek ehhez hasonló felújításokat látni?