Épp most tartott negyedéves üzleti jelentést az Activision, melyben a Q4-es eredményeken túl természetesen új célokat is megfogalmazott a cég. Például azt, hogy ha már játékaival 2020-ban sikerült elérni a havi 400 millió aktív felhasználót, akkor miért is ne hajthatnának rá egymilliárd játékosra.
Ehhez az Activision a Call of Duty-féle keretrendszert kívánja bevetni más franchise-ai esetében is, azaz free-to-play modellt, prémium tartalmat, illetve rendszeresen frissülő kontentet egyaránt, valamint a mobilkijelzőkre való továbbterjeszkedést sem vetné meg.
Annak fényében kiváltképp nem meglepő célkitűzés a fenti, hogy csak a Call of Duty mint franchise, ahogy azt a cég tavaly decemberben közölte, több mint 3 milliárd dollárt hozott az Activisionnek 12 hónap alatt. A mostani jelentés szerint a CoD 2020-ban átlag havi 128 millió aktív felhasználóval bírt, így a franchise rekordévet zárt, illetve nagyban hozzájárult az Activision 2019 Q4-hez képest 16%-os negyedéves, valamint 2019-hez képest 78%-os éves bevételnövekedéséhez is.
Meglátjuk, mi sül ki ebből - persze nem feledve azt sem, milyen fogadtatásnak örvendett például a részben hasonló szellemiségben készülő, mobilos Diablo: Immortal.