Miközben vitathatatlanul piacvezető a saját szegmensében az Amazon tulajdonában lévő Twitch, megítélése távolról sem egységes a gamerek körében. Erről főként az tehet, hogy egyes streamerek a platform szabályait rugalmasan értelmezve, a kiskapukat meglelve és kihasználva olyan műsorral szórakoztatják nézőiket (és gyűjtik a pénztárcájukat önként kinyitó követőiket), amelyek láttán némelyik szülő azt hihetné, hogy a csemetéje egy felnőtt oldal előszobájába tévedt.
Ide tartoznak az utóbbi hónapokban felfutott jakuzzis, felfújható medencés streamek is, amelyek főszereplői többnyire egy szál bikiniben pancsolva csevegnek a nézőkkel. Több jelentős streamer, köztük Felix "xQc" Lengyel, felszólalt a jelenség ellen, a szintén jókora követőtáborral rendelkező Pokimane pedig kifigurázta az olyan, mellbedobással pénzt szerző kollégákat, mint Amouranth. Utóbbit egyébként épp a napokban fosztotta meg reklámbevételeitől a Twitch, de attól nem kell tartani, hogy emiatt felkopna a hölgy álla.
A Twitch hivatalos álláspontja az ún. hot tub streamek ügyében sokáig nem volt ismert, egy friss blogbejegyzés viszont egyszer s mindenkorra tisztázta a kérdést. Valószínűleg nem okoz nagy meglepetést, hogy a pragmatizmus győzött bárminemű elvekkel szemben, tehát nem öntik ki a nagy forgalmat generáló bikinis streamereket is a fürdővízzel együtt.
Ehelyett létrehoznak egy új kategóriát Pools, Hot Tubs, and Beaches néven innentől fogva itt lehet majd megtalálni a fürdőzős streameket, nem pedig a Just Chatting kategóriában. Döntését azzal indokolja a Twitch, hogy miközben szabályozza, hogy milyen közegben és öltözetben (ideértve a testfestést is) jelenhetnek meg a tartalomgyártók, nem érhet büntetést az, hogy a közönségük szexinek tartja őket. Természetesen továbbra is érvényben van, hogy az explicit tartalmak és szolgáltatások tiltottak.
A bejegyzés kitér Amouranth és a vele egy cipőben járó streamerek ügyére is. Mind kiderült, hirdetői kérésre vágták el őket reklámbevételeiktől, ami abszolút szabályos, hiszen az ügyfelek jogában áll megválogatni, hogy mely csatornákon jelenjenek hirdetéseik. Annyiban hibázott a Twitch, hogy erről nem értesítette az érintett tartalomgyártókat, amit utólag beismert.