Manapság a fiatalokat a legkönnyebben közösségi oldalakon és videojátékokon keresztül lehet elérni: tudják ezt a szélsőséges szervezetek és a hivatalos szervek is. A Vice birtokába jutott dokumentumok alapján az Egyesült Államok hadserege több millió dollárt lett volna hajlandó arra szánni, hogy fiatal felnőtteket és kisebbségek tagjait videojátékokon, influencereken keresztül, valamint e-sport versenyeken, játékos rendezvényeken szólítsa meg és bírja rá a csatlakozásra.
A projektet az elmúlt két év során tervezték végrehajtani, a tervek szerint nagy streamereket kértek volna fel, hogy segítsenek a cél elérésében.
Különösen nagy figyelmet akartak fordítani a 18-24 év közti nők, feketék és spanyolajkúak megszólítására. A Twitch x HBCU Showdown rendezvényre 1 millió dollárt terveztek költeni, de a WWE közönsége is volt annyira érdekes, hogy 675 ezer dolláros büdzsét különítsenek el kifejezetten ennek a célcsoportnak. Terveztek hirdetni a Paramount+-on is. Nem tudni, hogy végül mennyi valósult meg végül az egész tervből.
Szerettek volna az Activision Blizzarddal is tárgyalni, de épp akkortájt pattant ki a zaklatási botrány, így ezt szüneteltették.
Az Egyesült Államok hadseregének saját e-sport-csapata is van, amelyet valódi katonák alkotnak. A Vice megkeresésére azt válaszolták, a hadsereg marketingjének ott kell elérnie a fiatalokat, ahol ők vannak: online.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!