A Sam Raimi rendezésében készült Pókember-trilógia a kétezres évek legsikeresebb szériái közé tartozik, így egyáltalán nem meglepő, hogy a stúdió lázasan tervezgetni kezdte a folytatást, viszont végül különféle problémákból kifolyólat a Spider-Man 4 sosem készült el. Ez azért is probléma, mert a film kudarcának a játékadaptáció is áldozatul esett, viszont most az egyik egykori fejlesztőnek hála betekintést nyerhetünk abba, hogy milyen is lett volna a játék.
A Prototype-sorozatért felelős Radical Entertainment egykori művésze, Wayne Dalton nemrég a saját ArtStation oldalán közzétett egy képsort, amelyek az adaptáció prototípusából származnak. Dalton szerint a Radical egészen addig dolgozott ezen a játékon, amíg a filmes projekt csődbe nem ment, ekkor alakították át azzá a játékká, ami végül Prototype 2 néven jelent meg.
Sajnálatos, hogy így alakult a film sorsa, mert a képek alapján úgy tűnik, hogy a játék már kifejezetten előrehaladott állapotban volt és érdekes lett volna megnézni, hogy a Prototype fejlesztői hogyan is képzelnek egy kalandot a hálószövővel a főszerepben.
Ti megnéztétek volna a Radical játékát vagy kárpótolt titeket az Insomniac Games tavalyi alkotása?