Tavaly októberben a Vulture egyik újságírója ült le a vállalat társalapítójával, Dan Houserrel, aki sok érdekességet mondott a fejlesztéssel kapcsolatban, például hogy a csapat egyes tagjai heti 100 órát dolgoztak a játékon. Azonnal megindult a zúgolódás a szavai miatt, ezért nem sokkal később igyekezett korrigálni a szavait és kikötötte, hogy az írói csapat tagjai vállalták a túlórázást, önszántukból.
A Kotaku tavalyi jelentése ugyanakkor arról árulkodik, hogy a Rockstar stúdióinál nem voltak egyszerűek a munkakörülmények, közülük is leginkább a Rockstar Lincoln volt kiemelve, ugyanis az egyik alkalmazott szerint a tesztelőcsapat egy éven keresztül kötelezően túlórázott - maga a cég is megerősítette, hogy gyakran este és hétvégén is munkára kérték őket. Most három egymástól eltérő forrás is arról számolt be a Kotakunak, hogy a brit Rockstar Lincolnnál javult kicsit a helyzet: a Grand Theft Auto és Red Dead Redemption játékok tesztelésének oroszlánrészét végző divíziónál ugyanis teljes munkaidős alkalmazottakká léptek elő a szerződéses munkavállalók.
Ez a lépés megszünteti az ideiglenes szerződésekkel kapcsolatos bizonytalanságot, ami javulást jelent a hírhedten nehéz munkakörülményekkel rendelkező brigádnál - ráadásul állítólag azt a szabályozást is eltörölték, hogy a munkatársak nem tarthatják a mobiljukat az asztaluknál, csakis egy szekrényben. Források szerint a változások augusztus 1-én léptek érvénybe (azt nem tudni, hogy hány embert érint), valamint a rugalmas munkaidővel is kísérletezik a Rockstar.
A vállalat szóvivője egyelőre nem kommentálta az információkat.