A Polygonnak adott interjújában a játék vezető írója, Sam Lake elmondta, hogy hogyan is kell elképzelnünk a Quantum Break sorozat és játék kapcsolatát: „A cselekedeteink befolyásolják majd a sorozat epizódjainak történéseit.”
„A játékbeli rosszfiúnak van a legerősebb időmanipulálási ereje, aminek köszönhetően láthatja a különböző lehetséges jövőképeket, idővonalakat. Ez így olyan, mintha egy dinamikus, játékosok által rendezett cliffhanger lenne minden felvonás végén” – mesél a lehetőségekről Sam. „Felfedezheted a jövő két különböző változatát, és végül dönthetsz, hogy melyiket valósítod meg. És ekkor váltunk a sorozat következő részére. Az első jelenettől kezdve olyan tartalmat látsz majd, ami a te döntéseid nyomán lett olyan, amilyen.”
A lemezen lévő sorozat-epizódok aszerint váltanak majd, hogy a kampány során milyen döntéseket hoztunk. Mit gondoltok erről a narratíváról, segítheti az élményt, vagy pusztán vásári trükk?