Sok cég hamar meglátta a Pokémon GO kezdeti népszerűségében rejlő üzleti lehetőséget, például lure-okat vásároltak, így becsalogatva a játékosokat. Úgy tűnik, még most is megéri társulni a mobiljáték készítőivel, ugyanis a Starbucks és a készítők ma erősítettek meg egy korábban pletykált együttműködést.
A Niantic ügyvezető igazgatójának nyilatkozatából arra is következtethetünk, hogy a Starbucks elterjedtsége miatt is társultak a kávézólánccal, ugyanis így 7800 új pokéstop vagy gym jelent meg az Egyesült Államok térképén. Illetve ahogy korábban olvashattunk róla, egy Pokémon GO témájú ital is érkezik a Starbucks kínálatába, hogy ezzel csábítsák vásárlásra a betérő játékosokat. Ez egyébként a Niantic harmadik ilyen jellegű együttműködése, korábban már a Sprint mobilszolgáltató üzleteit is a játék szempontjából fontos helyekké változtatták az USA-ban, Japánban pedig a McDonald's szállt be a Pokémon GO őrületbe.
Hogy a Starbucks más országokra is kiterjeszti, vagy csak az Egyesült Államokban indítja be ezt a promóciót, egyelőre kérdéses. Ennél persze a játékosok nagy részét sokkal jobban izgatja az új lények bejelentése, amit december 12-ére tartogatnak a készítők.
Ti betérnétek valamilyen üzletbe, ha a Pokémon GO-val társulna?